<3

Jednostavno se lijepo osjecam vjerujuci da smo stvoreni jedni za drugo.

Jednostavno se osjecam … savrseno. Bez ikakvog osjecaja griznje savjesti…

 
Cinis me potpunom, cinis me sretnom. Zbog tebe sam postala obazrivija i zrelija…ucinio si me boljom osobom.

 Hvala ti sto si uvijek spreman saslusat me do kraja kad mi treba neko na koga trebam da se istresem …

 
Hvala ti sto me uvijek podrzavas do kraja u svemu i so si tako divan, u svakom pogledu…

 
Hvala sto si uvijek tu i sto radis sve za mene…

 
Hvala ti sto me uvijek znas nasmijati i sto cinis sve da znam koliko ti je stalo do mene, iako to ne pokazujes…

 
Hvala ti sto si mi prijatelj. Sto si uvijek tu za mene i sto znam da se mogu osloniti na tebe kad god mi je to potrebno.

Hvala sto si tako ljubazan i strpljiv, i sto dokazujes kako si drugaciji od ostatka svoje generacije.

 

Hvala sto ti je stalo do mene kad ni do kog dosad…

 

Hvala ti sto postojis.

 

Naida

sorrows

3 komentara

Komentariši